Acasă Auto De la Carbide Dies la platforme de automobile

De la Carbide Dies la platforme de automobile

O prognoza a industriei prezice ca productia globala de automobile va depasi 61 milioane, o crestere de 7% fata de anul precedent.

industria auto

Industria de automobile a revenit din recesiunea din 2008 si isi recapata puterile anterioare. Exista mai multi factori care arata ca aceasta se bucura de un impuls pozitiv, de exemplu, General Motors a declarat recent ca au avut cele mai mari vanzari la nivel mondial in acest an. O prognoza a industriei prezice ca productia globala de automobile va depasi 61 milioane, o crestere de 7% fata de anul precedent. Interesant, GM sustine ca mai multe masini vor fi vandute in China decat in ​​SUA.

Investitii mari au fost facute de producatorii de automobile, acest lucru fiind observat in multe domenii. Aceste investitii includ deschiderea de noi centrale si renovarea instalatiilor mai vechi.

Industria de automobile a fost mult timp pe marginea tehnologiei de fabricatie.

Cu toate acestea, investitiile in industrie nu includ doar investitii in tehnologie de varf, cum ar fi robotica. S-a observat o crestere generala a productiei in sectorul auto.

Pietele secundare, cum ar fi industria de formare a metalelor de nivel II, s-au ridicat in ultimii ani. Stantarea metalelor, formarea rolelor si productia de carburi au crescut. In domeniul masinilor, industria auto a profitat de mult de tehnologiile de formare a metalelor, cum ar fi tungstenul. Carbura de tungsten este de trei ori mai tare decat otelul si se foloseste pentru a forma mai multe parti, cum ar fi axele, tuburile si o mare varietate de alte componente. Desigur, aceasta include formarea la rece a piulitelor si suruburilor.

Practic, producatorii continua sa investeasca in lanturile lor de aprovizionare, precum si in design si tehnologie.

Relatiile furnizorilor din industria metalurgica de tip tier II au fost puternic tensionate dupa recesiunea din 2008. Cand recesiunea a lovit industria, s-au cerut preturi mai mari furnizorilor pentru piese mai ieftine. Chiar si mai rau, mai multe companii cheie din industria auto nu au putut sa plateasca datorii mari pe care le-au suportat pentru vasta gama de furnizori. Cu toate acestea, lanturile de aprovizionare au fost consolidate in ultimii ani, in beneficiul industriei.