Acasă Servicii Diverse Cu ce este diferita o casa de marcat cu jurnal electronic de...

Cu ce este diferita o casa de marcat cu jurnal electronic de una obisnuita?

Clientii care aleg magazinul online CaseDeMarcat.eu pentru a-si cumpara o casa de marcat cu jurnal electronic, pot primi si ajutor pentru fiscalizarea si inregistrarea acesteia

case de marcat noi

Aproape orice activitate comerciala trebuie sa fie realizata cu ajutorul unei case de marcat, situatiile care fac exceptie de la aceasta regula fiind foarte putine.

Dar conform prevederilor fiscale care au intrat in vigoare in luna noiembrie 2021, pentru desfasurarea activitatilor comerciale este necesar sa se foloseasca o casa de marcat cu jurnal electronic.

Principalul motiv pentru care s-au introdus aceste obligativitati este dorinta autoritatilor de a elimina, pe cat posibil, evaziunea fiscala.

Astfel ca datorita modului in care functioneaza acest tip de case de marcat cu jurnal electronic, comerciantii au obligativitatea de a transmite, lunar, autoritatilor fiscale informatiile inregistrate de casa de marcat cu jurnal electronic.

Cum functioneaza o casa de marcat cu jurnal electronic?

Casele de marcat care sunt dotate cu jurnal electronic sunt un model de case de marcat noi, care se deosebeste de cele vechi prin faptul ca tranzactiile efectuate nu mai sunt inregistrate pe o rola de hartie, ci intr-un jurnal electronic.

Casa de marcat cu jurnal electronic | Case de marcat noi | CaseDeMarcat.eu

casa de marcat cu jurnal electronic

Informatiile pe care le stocheaza acest jurnal sunt denumirea produsului sau serviciului oferit, valoarea acestora, cantitatea, precum si totalul sumei bonului fiscal.

In plus, acest model de case de marcat trebuie sa fie conectate atat la internet, cat si la serverul autoritatii fiscale – in Romania, ANAF – pentru ca la finalul fiecarei zile, datele inregistrate de jurnalul electronic sa fie trimise automat catre aceasta.

In cazul in care exista probleme cu conexiunea la internet, casa de marcat poate functiona in continuare, inregistrand datele si informatiile, pe care le va trimite ulterior, dupa reconectarea la internet.

Cum se realizeaza conexiunea la serverul ANAF?

Pentru a functiona in legalitate, casele de marcat trebuie sa fie fiscalizate, iar abia apoi conectate la serverul autoritatii fiscale. De asemenea, acestea trebuie sa aiba si un contract de service, incheiat adesea cu firma de la care au fost achizitionate.

Clientii care aleg magazinul online CaseDeMarcat.eu pentru a-si cumpara o casa de marcat cu jurnal electronic, pot primi si ajutor pentru fiscalizarea si inregistrarea acesteia la Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale, precum si pentru conectarea la serverul ANAF.

Astfel ca toti comerciantii si prestatorii de servicii trebuie sa se alinieze la prevederile legii.